Τηλέφωνο: 2821088682-63939

Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι η καθημερινή χρήση περισσότερων από μια γλωσσών λειτουργεί ως εντατικό νοητικό ερέθισμα που ωφελεί συγκεκριμένες εγκεφαλικές δομές.

Η εκμάθηση δεύτερης γλώσσας μετά την ηλικία των 10 ετών βελτιώνει τις νοητικές λειτουργίες στον εγκέφαλο, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Ερευνητές του University of Kent, ανέλυσαν απεικονιστικές εξετάσεις εγκεφάλου 20 ανθρώπων, ηλικίας 30 ετών, που ζούσαν στη Βρετανία για τουλάχιστον 13 μήνες. Aυτοί άρχισαν να μαθαίνουν Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα στην ηλικία των 10 ετών περίπου.
Οι αναλύσεις συγκρίθηκαν με αυτές 25 ανθρώπων που μιλούσαν μόνο Αγγλικά.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η λευκή ουσία εμφάνισε βελτίωση σε ανθρώπους που άρχισαν να μαθαίνουν Αγγλικά στην ηλικία των 10 σε σχέση με όσους μεγάλωσαν μιλώντας μόνο Αγγλικά.
Τα υψηλότερα επίπεδα δομικής ακεραιότητας ήταν σε περιοχές υπεύθυνες για την εκμάθηση της γλώσσας και για την επεξεργασία νοημάτων.
Ο ερευνητής, Χρήστος Πλιάτσικας, του University of Kent, δήλωσε ότι η καθημερινή χρήση περισσότερων από μια γλωσσών λειτουργεί ως εντατικό νοητικό ερέθισμα που ωφελεί συγκεκριμένες εγκεφαλικές δομές οι οποίες συνδέονται με τη γλώσσα, διατηρώντας την ακεραιότητά τους, προστατεύοντας τους επομένως από εξασθένηση σε μεγαλύτερη ηλικία.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘’Proceedings of the National Academy of Sciences.’’

Πηγές: ‘Proceedings of the National Academy of Sciences.’

Δημοσίευση: 19 Ιανουαρίου 2015